Bones vacances

Moderadores: Mark, Bononob

Responder
Blaudaystar
Visitante amigo
Moto: vn900

Bones vacances

Mensaje por Blaudaystar »

Nois, demà dimarts marxem a Itàlia. Primera etapa: (raons logístiques, portem una neboda de 17 mesos) Niza. Segon dia: Venècia i després Florència , Siena, Pisa...
Al final no podré agafar la moto. Definitivament un problema professional impedirà al meu germà poder sortir amb nosaltres i vindrà més tard amb avió a Florència. I a la meva dona li far molt de respecte haver de conduir tants quilometres(?). Res, que hauré de ser jo qui porti el cotxe a “La Bella Itàlia”.
Però bé, no tot és negatiu pel que fa a la moto. Jo no vaig a Itàlia amb la VN, però el 22 d’aquest mateix mes, sortiré de ruta amb ella quatre dies amb destinació a un petit poble de Múrcia. Mi ha convidat un vell amic.
He negociat el tema “Itàlia”. No em quedaré amb les mans buides. Hi haurà contrapartides a partir de setembre pel que fa a la moto i a les sortides amb VOCS. Bé, que la moto canviarà de color per “art de màgia” i a mi em veureu una mica més el pel.

Bones vacances i una abraçada a tots.

Blaudaystar

VN900
Soci 492.
Hurri
Visitante amigo
Moto: No tengo moto

Mensaje por Hurri »

bones vacançes Blau............................gaudeix de las tevas vacançes.........fins aviat Vssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

FREE BIKER..... * * Mitica Vulcan 800cl - negra i beig * * Piensa en verde.......
*Ningún hombre es demasiado bueno para gobernar a otro sin su consentimiento*(Abrahan Lincoln)
assumpcio
Visitante habitual

Mensaje por assumpcio »

Bones vacances Blau, ens veurem a la tornada, si es veritat que et deixes veure mes el pel 8) 8) 8)

Una abraçada

Assum
Hurri
Visitante amigo

Mensaje por Hurri »

no se..........no se........com el Blau es ros........................tinte pal pelo del Blau.....................quedarias de Pm amb un Blau electric.............crec q si :lol: :lol: :lol: :lol:

FREE BIKER..... * * Mitica Vulcan 800cl - negra i beig * * Piensa en verde.......
*Ningún hombre es demasiado bueno para gobernar a otro sin su consentimiento*(Abrahan Lincoln)
Responder