Hola pollastres!
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
Hola pollastres!
Hola companys!!!
No. No he mort, ni he desaparegut. El meus compromisos personals, familiars i professionals segueixen impossibilitant les meves sortides els diumenges.
Aquesta temporada amb el bàsquet del meu fill, ens fan viatjar molts diumenges a llocs com Andorra, Lleida capital, Tremp, Bellpuig, Igualada... un desastre.
Els bolos de teatre em tenen lligat bastants caps de setmana: Palafolls, Llagostera, Badalona...
I amb la feina, el desembre per exemple he hagut de viatjar a Madrid dos cops, i en cap de setmana. Més desastre.
Però no penseu pas que no estic al corrent. Algun cop em trobo a Esbamas i senyora a la rambla del poble i aprofitem per a xerrar i així em poso al dia. També segueixo el fòrum i em miro les fotos de les sortides.
Això sí, cada dia vaig a treballar amb la moto, i així no em desprenc del meu cantó motero. He sortit un parell de diumenges sol per a treure’m el mono, però no és el mateix.
Si ens posem a contar, no surto amb VOCS des del 26 de setembre, des de la trobada de Calella. No tinc perdó!!!.
Au, no us emprenyo més. Fins ben aviat.
Una abraçada.
Blaudaystar
No. No he mort, ni he desaparegut. El meus compromisos personals, familiars i professionals segueixen impossibilitant les meves sortides els diumenges.
Aquesta temporada amb el bàsquet del meu fill, ens fan viatjar molts diumenges a llocs com Andorra, Lleida capital, Tremp, Bellpuig, Igualada... un desastre.
Els bolos de teatre em tenen lligat bastants caps de setmana: Palafolls, Llagostera, Badalona...
I amb la feina, el desembre per exemple he hagut de viatjar a Madrid dos cops, i en cap de setmana. Més desastre.
Però no penseu pas que no estic al corrent. Algun cop em trobo a Esbamas i senyora a la rambla del poble i aprofitem per a xerrar i així em poso al dia. També segueixo el fòrum i em miro les fotos de les sortides.
Això sí, cada dia vaig a treballar amb la moto, i així no em desprenc del meu cantó motero. He sortit un parell de diumenges sol per a treure’m el mono, però no és el mateix.
Si ens posem a contar, no surto amb VOCS des del 26 de setembre, des de la trobada de Calella. No tinc perdó!!!.
Au, no us emprenyo més. Fins ben aviat.
Una abraçada.
Blaudaystar
VN900
Soci 492.
Soci 492.
- JFBudia
- Visitante amigo
- Moto: VN 1600 Tourer Negra
- Contactar:
- picapiedra
- Visitante amigo
- Moto: En Proyecto
- trueta
- Visitante amigo
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- ESBAMAS
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto
- TONY
- Socio VOCS

- Moto: EN 500
- Socio: 0532-S
Holaaa!!!!
Wenaaaaaass!!!
Hey Blau, k em vols fer la competéncia o k!!!!
, K aquest any ya m´han vist dos cops, jejejejee
Intenta venir a la Terra Alta, avere si ens veiem, k yo també ho intentaré
.
Una forta abraçada,
Fins aviat.
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hey Blau, k em vols fer la competéncia o k!!!!
Intenta venir a la Terra Alta, avere si ens veiem, k yo també ho intentaré
Una forta abraçada,
Fins aviat.
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
VULCAN EN 500 (93). MI FIEL AMIGA. socio nº 532. SI NO CAMBIAS DE DIRECCION ACAVARAS EXACTAMENTE EN EL LUGAR DONDE TE DIRIGES.
- trueta
- Visitante amigo