bon rollo
- indiojou
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto
bon rollo
Bones. Fa uns dies vaig entrar al foro del Vocs i em va agradar molt la gent que conecta i els comentaris sobre les nostres montures hi ha molt bon rollo, en breu em fare soci, una abraçada desde el masnou.
Buenas, Hace unos dias entre en el foro del Vocs y me gusto mucho la gente que conecta y los comentarios sobre nustras monturas hay muy buen rollo, en breve me hare socio. un abraço.
El 15 de juliol si puc intentare anar a la trobada de la Garriga amb uns colegas.
vsssssssssssssssssss
Buenas, Hace unos dias entre en el foro del Vocs y me gusto mucho la gente que conecta y los comentarios sobre nustras monturas hay muy buen rollo, en breve me hare socio. un abraço.
El 15 de juliol si puc intentare anar a la trobada de la Garriga amb uns colegas.
vsssssssssssssssssss
- DragsterFran
- Visitante
Bienvenido Indiojou.
Espero que pronto ruteemos juntos.
V'sssss
Espero que pronto ruteemos juntos.
V'sssss
http://www.mutuamotorista.com
Únete, no nos mires.
Únete, no nos mires.
- sergibuda
- Visitante amigo
- Moto: Chopper VN800+BMWR12
- Ubicación: girando en una rotonda, tomando curvas o dando gas en una recta
- Contactar:
- indiojou
- Visitante amigo
contesta cesc
Saps que pasa que encara no se de segur si podrem seri, a mi en particular m´agradaria molt coneixa a la familia de la gent del VOCS i ser el diumenge 15 a la Garriga
Si al final anem com es l meu desig per el dinar no et preocupis si no hi ha lloc , mangarem algo rapid i despres estariem amb la penya.
moltes merçes.
Si al final anem com es l meu desig per el dinar no et preocupis si no hi ha lloc , mangarem algo rapid i despres estariem amb la penya.
moltes merçes.
- indiojou
- Visitante amigo
quin tros de moto
[
Gracies pel anims pots estar segur que si tot em surt com espero estare a la Garriga.
A moltes felicitats pel tros de moto que tats comprat henorabona
Gracies pel anims pots estar segur que si tot em surt com espero estare a la Garriga.
A moltes felicitats pel tros de moto que tats comprat henorabona
- xarly70bcn
- Visitante amigo
- Moto: VN1700 Voyager
- Contactar: