28/10//07 Matinal Motera
- sergibuda
- Visitante amigo
- Moto: Chopper VN800+BMWR12
- Ubicación: girando en una rotonda, tomando curvas o dando gas en una recta
- Contactar:
28/10//07 Matinal Motera
Ja sé que hi ha molt poc temps, però em van avisar ahir al vespre.
Aquest diumenge hi ha una matinal motera a La Llacuna. En principi és una trobada de clàssiques, però està oberta a altres motos, comença a les nou del matí (aquest dissabte es canvia l'hora) amb alguna cosa per esmorzar, es va cap a Igualada a visitar una exposició de motos antigues restaurades i prendre un pica-pica i es torna cap a La Llacuna per l'altra banda de la muntanya per dinar una paella.
És necessari avisar pel tema de la paella, així que si ho poseu aquí o m'ho comuniqueu a mi, us inscriuré.
La Núria i jo encara no sabem si hi anirem, doncs segurament dormirem a Berga i encara hem de mirar què farem.
Aquest diumenge hi ha una matinal motera a La Llacuna. En principi és una trobada de clàssiques, però està oberta a altres motos, comença a les nou del matí (aquest dissabte es canvia l'hora) amb alguna cosa per esmorzar, es va cap a Igualada a visitar una exposició de motos antigues restaurades i prendre un pica-pica i es torna cap a La Llacuna per l'altra banda de la muntanya per dinar una paella.
És necessari avisar pel tema de la paella, així que si ho poseu aquí o m'ho comuniqueu a mi, us inscriuré.
La Núria i jo encara no sabem si hi anirem, doncs segurament dormirem a Berga i encara hem de mirar què farem.
- Motard_1
- Visitante amigo
- Moto: vn 900
- Contactar:
- JFBudia
- Visitante amigo
- Moto: VN 1600 Tourer Negra
- Contactar:
- runner
- Visitante amigo
- Moto: Harley street bob
- Punterito
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto
- sergibuda
- Visitante amigo
- Contactar:
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
La Llacuna
Tenia noticies d'aquesta matinal. Ting uns amics que tenen casa a La Llacuna i em varen comentar la data i la trobada, i fins hi tot d'acompanyar-me per la zona i compartir la Matinal amb ells, però aquest diumenge ting assaig intensiu de teatre a l'Ametlla, matí i tarda. No puc. Llastima.
Una abraçada.
Blaudaystar
Una abraçada.
Blaudaystar
- sergibuda
- Visitante amigo
- Contactar:
Va estar molt bé, tant les rutes, com el menjar (esmorzar amb pastes, un altre esmorzar a la primera parada amb butifarra, cansalada, mongetes i pa amb tomàquet, pica-pica a l'exposició -impressionant- de motos antigues i paella fantàstica final), com les motos que van acudir, com la quantitat de gent que érem, com l'exposició, com l'ajuda en els talls dels dos mossos,...
Ja us penjaré les fotos.
Ja us penjaré les fotos.
- sergibuda
- Visitante amigo
- Contactar: