Nou soci!
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
Nou soci!
Bé, suposo que alguns ja heu vist la meva denominació al fòrum, de Soci (en tràmit) a Soci Vocs.
Doncs si, ROCAMURA m'ha trucat aquesta tarda i m'ha confirmat que la meva sol·licitud ha estat tramitada favorablement, i ja disposo del meu pedaç, samarreta, i la resta de material de nou soci: un servidor.
Son 2/4 de 8 del vespre. Ho deixo tot i vaig cap a la seu, a Rubí, a celebrar-ho amb els col·legues i unes cerveses.
Una abraçada.
Blaudaystar
Doncs si, ROCAMURA m'ha trucat aquesta tarda i m'ha confirmat que la meva sol·licitud ha estat tramitada favorablement, i ja disposo del meu pedaç, samarreta, i la resta de material de nou soci: un servidor.
Son 2/4 de 8 del vespre. Ho deixo tot i vaig cap a la seu, a Rubí, a celebrar-ho amb els col·legues i unes cerveses.
Una abraçada.
Blaudaystar
VN900
Soci 492.
Soci 492.
- Hurri
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
Blaudaystar produccions presenta...
Rat-toni, Roadhouse, Hurriacan, Punterito... tots son membres del club madikita?
A que es deuen aquests afalagaments? Quines són les seves pretensions? Que hi ha darrere de les seves màscares?
Perversió, luxúria, vici?
No es perdin aquesta pel·lícula: "!Nou soci... nou vici!!!".
Ja a les millors pantalles.
Blaudaystar
Rat-toni, Roadhouse, Hurriacan, Punterito... tots son membres del club madikita?
A que es deuen aquests afalagaments? Quines són les seves pretensions? Que hi ha darrere de les seves màscares?
Perversió, luxúria, vici?
No es perdin aquesta pel·lícula: "!Nou soci... nou vici!!!".
Ja a les millors pantalles.
Blaudaystar
VN900
Soci 492.
Soci 492.
- JFBudia
- Visitante amigo
- Moto: VN 1600 Tourer Negra
- Contactar:
- Hurri
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto