Vacances agost 2008
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
Vacances agost 2008
Definitivament, aquest pròxim mes d'agost viatjaré a Florència amb la moto.
El viatge tant d'anada com de tornada es farà en dos dies. (Ripollet - Cannes ; Cannes - Florència) i viceversa.
Tant a nivell de documents, roba, parades, repostatges, peatges, temes legals de la moto tant a França i Itàlia, policia, etc... si els més experts en rutes europees voleu aconsellar-me, prendré molt bona nota.
Nelmotar, no es descarta la possibilitat de fer un bon tros en vaixell (Barcelona - Gènova) tal i com em vas suggerir.
Blaudaystar
El viatge tant d'anada com de tornada es farà en dos dies. (Ripollet - Cannes ; Cannes - Florència) i viceversa.
Tant a nivell de documents, roba, parades, repostatges, peatges, temes legals de la moto tant a França i Itàlia, policia, etc... si els més experts en rutes europees voleu aconsellar-me, prendré molt bona nota.
Nelmotar, no es descarta la possibilitat de fer un bon tros en vaixell (Barcelona - Gènova) tal i com em vas suggerir.
Blaudaystar
VN900
Soci 492.
Soci 492.
- nelmotard
- Visitante amigo
- Moto: No tengo moto
- Contactar:
Hola Blau:
El viatage mig en vaixell mig en moto, es una opció bona quan portes varios dies i vols veure moltes coses perque et costa lo mateix que si el fessis en moto , triguas igual i arribas superdescansat, baixar la moto ia a rutear.
Si porteu molts dies jo ho faria amb moto i lo important no es lo que trigueu sino el fer la ruta simplement.
El nord d´Italia es precios perque tens tota la part dels llacs( Como; Maggiore, i altres que son navegables i tenent unes illes amb palaus al mig preciosos, palaus de la familia Borromeo, que van gobernar durant secles i parents de lluny amb el Borbons espanyols, que fan una delicia de visitar i de navegar.
Aquestes illes (L´isola Bella, l´isola Mare i d´altres son fantastiques)
Jo, durant uns anys em vaig viciar i vaig volguer coneixer tot al maxim d´aquella zona i anava cada dos per tres i la veritat es que em queda molt poca cosa per visistar, pero quan mes veia mes m´agradaba.
Organitzeu la ruta i si tens cap dubte em preguntes i t´ajudo.
UNa abrassada.
Nel
El viatage mig en vaixell mig en moto, es una opció bona quan portes varios dies i vols veure moltes coses perque et costa lo mateix que si el fessis en moto , triguas igual i arribas superdescansat, baixar la moto ia a rutear.
Si porteu molts dies jo ho faria amb moto i lo important no es lo que trigueu sino el fer la ruta simplement.
El nord d´Italia es precios perque tens tota la part dels llacs( Como; Maggiore, i altres que son navegables i tenent unes illes amb palaus al mig preciosos, palaus de la familia Borromeo, que van gobernar durant secles i parents de lluny amb el Borbons espanyols, que fan una delicia de visitar i de navegar.
Aquestes illes (L´isola Bella, l´isola Mare i d´altres son fantastiques)
Jo, durant uns anys em vaig viciar i vaig volguer coneixer tot al maxim d´aquella zona i anava cada dos per tres i la veritat es que em queda molt poca cosa per visistar, pero quan mes veia mes m´agradaba.
Organitzeu la ruta i si tens cap dubte em preguntes i t´ajudo.
UNa abrassada.
Nel
EL ALCOHOL ES MALO, PERO EL AGUA ES PEOR " SI NO BEBES...TE MUERES"
VOCS Socios 518 y A518
VOCS Socios 518 y A518
- Motard_1
- Visitante amigo
- Moto: vn 900
- Contactar:
Para ir a Jerez tienes la opción de embarcar la moto en el tren y bajarte descansado al llegar. Para volver, lo mismo.
No se, que cada cual saque sus conclusiones. Las mias es que si voy a ir a Italia EN MOTO, pues voy a Italia EN MOTO, no en barco.
Saludos.
No se, que cada cual saque sus conclusiones. Las mias es que si voy a ir a Italia EN MOTO, pues voy a Italia EN MOTO, no en barco.
Saludos.
Si no pierdes de vista la orilla, jamas descubriras mundos nuevos.
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
- Blaudaystar
- Visitante amigo
- Moto: vn900
Nelmotar, seguirem en contacte per a que em comentis més coses al voltant de la zona.
I Pasqual, tens raó. Però no vaig sol. Anem tres cotxes i jo amb la moto. Si viatgés sol o amb la dona, doncs sí, moto i res més. En aquest cas viatgem tres matrimonis, amb dos adolescents -un d’ells el meu fill- un nadó d’un any i dos germans bassons -nen i nena-. El fet d'anar amb d’altres adults que es rellevaran al volant, m’ha donat la possibilitat de fer el viatge i gaudir-lo jo sol amb la moto. Amés, ja els hi ho he dit: "si hi ha algú que es cansa d’anar enllaunat, que pugi de paquet".
I ja que em deslliuro d’anar en cotxe, no puc negar-me a acceptar allò que la majoria decideixi. I si un tram es en vaixell, doncs haure de acceptar-ho.
Segueixo a l’espera de més consells.
Blaudaystar
I Pasqual, tens raó. Però no vaig sol. Anem tres cotxes i jo amb la moto. Si viatgés sol o amb la dona, doncs sí, moto i res més. En aquest cas viatgem tres matrimonis, amb dos adolescents -un d’ells el meu fill- un nadó d’un any i dos germans bassons -nen i nena-. El fet d'anar amb d’altres adults que es rellevaran al volant, m’ha donat la possibilitat de fer el viatge i gaudir-lo jo sol amb la moto. Amés, ja els hi ho he dit: "si hi ha algú que es cansa d’anar enllaunat, que pugi de paquet".
I ja que em deslliuro d’anar en cotxe, no puc negar-me a acceptar allò que la majoria decideixi. I si un tram es en vaixell, doncs haure de acceptar-ho.
Segueixo a l’espera de més consells.
Blaudaystar
VN900
Soci 492.
Soci 492.
- Motard_1
- Visitante amigo
- Contactar:
Ah, es que yo había entendido que lo del barco era una sugerencia de nelmotard y no una decisión de la mayoría.
Es que ese viaje, dado que lo he realizado nueve veces a la Toscana y Véneto, no tantas al resto de provincias, al Lacio por ejemplo solo he ido cuatro, me trae muy buenos recuerdos.
Me hago mayor y torpe, en fín, me callo ante la voz de las mayorías.
Que sea un viaje placentero.
Vsssss.
Es que ese viaje, dado que lo he realizado nueve veces a la Toscana y Véneto, no tantas al resto de provincias, al Lacio por ejemplo solo he ido cuatro, me trae muy buenos recuerdos.
Me hago mayor y torpe, en fín, me callo ante la voz de las mayorías.
Que sea un viaje placentero.
Vsssss.
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
- nelmotard
- Visitante amigo
- Contactar:
Es que Paski, el ir persiguiendome por el foro a todo lo que voy comentando y no parandote a leer con calma y tranquilidad, simplemente a replicar, a veces te pierde y te juega malas pasadas.
Relajate y deja la gente un poco en paz, coño, que pareces la voz de la conciencia joder, jajajajaajaja.
Sal más en moto y lee menossssssssssssssss que no te sienta bien.
Besosssssssss
Manel
Relajate y deja la gente un poco en paz, coño, que pareces la voz de la conciencia joder, jajajajaajaja.
Sal más en moto y lee menossssssssssssssss que no te sienta bien.
Besosssssssss
Manel
EL ALCOHOL ES MALO, PERO EL AGUA ES PEOR " SI NO BEBES...TE MUERES"
VOCS Socios 518 y A518
VOCS Socios 518 y A518
- Motard_1
- Visitante amigo
- Contactar:
Ni te ando persiguiendo y desde luego salgo muchisimo mas en moto de lo que sales tu, desde luego. A lo mejor crees que cuando se abre un post solamente tu tienes la potestad de responder, o que estas en posesión de la verdad. Faltaría mas.......esta última observación está totalmente fuera de lugar.
Tu, a lo tuyo, yo actuaré como creo que debo.
P.D. Cuando quieras cotejamos datos de kilómetros recorridos.
Contestaba, ademas a Blau, no a tí.
No obstante, si creo que debo contestarte, como en este caso, naturalmente que lo haré.
Saludos.
Tu, a lo tuyo, yo actuaré como creo que debo.
P.D. Cuando quieras cotejamos datos de kilómetros recorridos.
Contestaba, ademas a Blau, no a tí.
No obstante, si creo que debo contestarte, como en este caso, naturalmente que lo haré.
Saludos.
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
Saludos y Vssssss.
Pascual. SO315
- JFBudia
- Visitante amigo
- Moto: VN 1600 Tourer Negra
- Contactar:
- nelmotard
- Visitante amigo
- Contactar: